Sakkura!
Schaa AL Hassan




blogskinby:SchaaAlHassan
editby: Ur name
petang yang hampeh

Sebagai kakak senior jd sakkura kene cari company untuk praktikum
Kawan sakkura ada cadangkan syarikat perumahan dekat dengan rumah
Pesan company tersebut,  hantar resume
Petang tu sakkura dapat panggilan dari syarikat tersebut..
date:08.12.2011      time 07:38 pm
~~Tuttuttt...tuttuttt..tutttutt ~~ tpon tak canggih biasa la ^^
Sakkura: hello...(tak tau melayu ke bukan)
Man: ni cik H...... bt A... ke?
Sakkura: ye saya knp ye?
Man: saya dr syarikat ........., hari tu ada minta bt pratikum kan?
Sakkura: ye saya, tapi bukan  tahun ni tapi bulan tujuh nanti.
Man: bila awak nak hantar resume awak?
Sakkura: tu u saya yg uruskan... (mule suspen) boleh saya tanya? Kalau saya bt prktikum dkt sana apa saya perlu buat apa ya?
Man: ikut dengan bidang awak la..
Sakkura: ohh klu mcm tu saya ambil business admin. Tp minor saye Islamic banking.
Man: gelak n sambil cakap ooo power btl budak u bcakap..
Sakkura:*$^!#? Ape ni? (dalam hati) n mule tersedar... kene tipu upenyer
Azril: terer tak org belakon...
Cam hampehkan! Gelakkan sakkura sakan die.. klu dekat dah lama kene piat2. Nnt sakkura suh Hot fm call die bt panggilan hangit baru dia tau..

Moralnya of the story
Ø  Save no hp
Ø  Panggilan drp no pjbt.
Ø  Pastikan waktu tu, waktu pjbt.. bkn maghrib!
Pemangsa tu turut berpesan: malam ni jgn tdo tmimpi bcakap dgn syarikat...... dah la ye..
N di dalam hati sakkura jwb.. ada ubi ade batas... satu hari sakkura balas!!!! Jage u ^^



Labels:


|