Sakkura!
Schaa AL Hassan




blogskinby:SchaaAlHassan
editby: Ur name
malam taun baru
malam ni mesti ramaikan yg keluar tok meraikan taun baru yg bakal dtg.
tpi bg aku tak de semua tu,,,
sedang org lain sibuk mkn2,,,besuke ria,,aku plak mgikuti bapak aku turun kelaut,,,korang mesti tak caye kan,,tak kan aku ikot bapak aku g turun kelaut,,,
betape teharu nye aku apabile tgk bapak aku yg tua..yg patut dok kat umah duduk berendam dalam air yg dingin tok cari rezeki tok kiteorg sekuarge....prinsip bapak aku yg tak nak mnyusahkan ank2 mmbuat kan aku rase sngat besalah,,,tak sabar aku nak bantu bapak aku,,aku nak dia dok umah dengan selesa,,,bkn tok mmbnting tulang lg,,,ayah,,,ayah la ayah tterhebat di dunia ini,,, insyaAllah,,akn ku balas jase mu wlpun ia tak bebaloi spt yg tlh kau lkukan utk ku


|